Pěkný dobrý den,
věřím, že budete souhlasit s tvrzením, že nejlepší formou učení a posouvání se vpřed je vzájemné sdílení úspěchů a poučení z nezdarů.
V posledních měsících jsme společně s kolegy realizovali na dvě desítky analýz zaměřených na kvalitu a zlepšení marketingových materiálů jako jsou POSM, billboardy či on-line bannery. Když se člověk na chvíli zastaví a zamyslí, zjistí, že se naučil spoustu nového 💡
Image by Freepik
Proto bych dneškem rád odstartoval miniseriál poznatků a praktických tipů z oblasti efektivní marketingové komunikace nazvaný “Učíme se s Designcheck.ai”. Doufám, že si z nich každý odnese něco praktického do své práce ✅
Na jaké oblasti se zaměříme v následujících epizodách?
1. Attention – jak se nám daří upoutat pozornost zákazníků, co nám jde a kde se zlepšit?
2. Interest – umíme zákazníkům sdělit to podstatné s přihlédnutím k prostředí, ve kterém se naše komunikace nachází, co nám jde a kde se zlepšit?
3. Action – přesvědčit k akci, nákupu či konverzi není tak snadné, ale ne nemožné, co nám jde a kde se zlepšit?
4. Case study – jak společná práce přináší ovoce v podobě zlepšování kvality komunikace k zákazníkům.
A že jste se dnes nic nového nenaučili? Témata prvních tří epizod představují klíčové oblasti pro funkční komunikaci a postupně na sebe navazují. Nejdříve potřebujeme upoutat pozornost našich zákazníků, poté sdělit podstatné a v neposlední řadě přesvědčit k nákupu. To vše se často musí udát v řádu několika sekund a to je nějvětší výzvou naší práce a mou oblíbenou mantrou marketingové komunikace ✌️
Přeji Vám slunný podzim a na shledanou u epizody #1,
Honza Šolta