@blogujeme.
Automatizace retailu – hlavní téma EuroCIS 2022 v Düsseldorfu
Jelikož se, stejně jako v minulém roce, nekonal retailový svátek Euroshop, vydal jsem se na jeho technologicky zaměřenou odnož EuroCIS. A co hlavního si odtud
Inspirace z webináře Nákupní trendy 2022
Poslední 2 roky jsme svědky boomu nakupování on-line, přesto zákazníci na kamenný obchod nezapoměli a vracejí se. Očekávání zákazníků se ale mění a kamenné obchody
Trendy v category managementu a navigaci nakupujících
Provozujete eshop či kamenný obchod a chcete vědět, jak nastavit svůj obchod a vystavení zboží tak, aby nakupující rychle a pohodlně našel své značky a
Ráj potravin pro gurmány – EDEKA Zurheide
Pokud máte rádi dobré jídlo, krásné obchody a shodou okolností se objevíte v Düsseldorfu, určtě nezapomeňte navštívit luxusní koncept potravin EDEKA Zurheide Feine Kost. O
Co definuje top omnichannel nákupní zkušenost?
Jedním z buzzwords on-line i off-line marketingu posledních let je zaručeně „omnichannel“. Tento novotvar se již stal či postupně stává součástí našeho slovníku a obchodního
Retail budoucnosti se tvoří dnes
Kdybych měl spočítat, kolikrát jsem za posledních několik let, na různých mezinárodních i lokálních fórech, slyšel někoho hovořit o obchodu budoucnosti, asi bych se nedopočítal.